Postępowania poniżej 130.000,00 zł Giżyckiej Ochrony Zdrowia Sp. z o.o.
Informujemy, że postępowania poniżej 130 tys. zł przekazywane i publikowane są na platformie elektronicznej eProPublico.
Wejście na platformę poprzez link:
Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta ProPublico, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 pod nr tel. 12 412 99 77 lub propublico@propublico.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.
Informujemy, że postępowania poniżej 130 tys. zł przekazywane i publikowane będą na platformie elektronicznej eProPublico.
Wejście na platformę poprzez link:
Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta ProPublico, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 pod nr tel. 12 412 99 77 lub propublico@propublico.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.
Informujemy, że postępowania poniżej 130 tys. zł przekazywane i publikowane będą na platformie elektronicznej eProPublico.
Wejście na platformę poprzez link:
Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta ProPublico, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 pod nr tel. 12 412 99 77 lub propublico@propublico.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.
Informujemy, że przetargi przekazywane i publikowane będą na platformie elektronicznej eProPublico.
Wejście na platformę poprzez link:
Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta ProPublico, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 pod nr tel. 12 412 99 77 lub propublico@propublico.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne wsparcie.